Grąžinimo politika

Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo (gavimo) dienos atsisakyti nupirktų prekių, išskyrus atvejus, nurodytus Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 str. 2 dalyje.

Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es), pirkėjas apie tai pardavėjui turi pranešti el.paštu: rasa@modernist.lt Prekę grąžinti pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo (gavimo) dienos.

Grąžinant kokybiškas prekes, už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos, nebent pardavėjas po pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo pirkėjui nurodo kitaip.

Pardavėjas patvirtinęs pirkėjo prašymą grąžinti prekes, atsiunčia informaciją, kaip ir kur siųsti siuntą. Išsiųstos prekės, prieš tai nesuderinus grąžinimo nėra priimamos.

Pirkėjui pinigai už prekes grąžinami į mokėjimo sąskaitą pavedimu per 10 darbo dienų po prekės gavimo.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje ar kitos rūšies tvarkingoje pakuotėje;

  • grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

  • grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės), šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

Jeigu grąžinama prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga ir / ar netinkamai supakuota, pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės ir negrąžinti pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamą prekę.

Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.